CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Lilypie

Monday, October 27, 2008

what a day ?!!

arini kapala aku yg sedang berhelmet ditampar oleh sorang junior aku .. SITI ZULAIKHA , dat's the girl .. ni bukan cara menegur@menyapa, ni cara biadap org yg x puas ati terhadap aku .. aku nk blas blek, tp dia tmpar kpala aku skali lg .. so she slapped me twice while me once only .. tapa2 .. sabar kinah ..

SITI ZULAIKHA .... kau panggil aku betina ... (tapa kinah .. sabar sabar .. sabar tu kn sabariah .. ) apsal la ang ni ? da la mula2 tu aku ckp leklok ng ang, ang wat kuang ajaq lak .. angin toi aku tadi .. brebut laki lak ng aku .. bkn aku mnt pn laki tu ... we're friends since 13 until now lah .. by the way, he's ur EX-BOYFRIEND .. apsal ang kalut sgt aku kwan ng ex bf ang ? he's ur ex bf .. 1 more .. he's ur ex bf .. got it ?

sapa betina ?? aku ka ang ?? u better watch ur words at my front .. compare me & urself .. u went to nasmir since 1.30am until 5, with boys ? bkn nk mengata, tp x elok la dok kat alor star pg2 cmtu ng org laki .. umah kt pendang .. 30 min 0o perjalanan .. nk pgel aku betina, tp silap org .. haa .. haa .. haa .. igt diri dia tu da baik la .... aiy0oyo .. ish2 .. budak2 skola .. blom mtang pemikirannya .. hmm ~

tamaw cita pnjg2 sini .. nty dia igt aku jaja nma dia kt intenet lak .. haha .. x hingin deyy ~

2 comments:

Amir' said...

dia p tjung dawai la tu kot..
adei..sabariah sakinah... ^,^

call me kinah ;) said...

tanjung dawai ?? haha asl lak dia nk p sna ?
eh dun kol me sabariah ! not my name ! hohoho ~