CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Lilypie

Monday, July 27, 2009

wuu my poor bike ...

hosh !

da bapa ari da aku berjanji dengan my lovey dovey red 135LC bike untuk mendobi badannya . ekceli da berbulan2 x basuh . since cuti sem time part 1, sampai la arini, x jugak aku bejaya dan bedaya untuk bergerak mencari kain, shampoo moto n wax . kalo dlu time skola, smiggu skali aku mendobi moto tu .

skg aku x guna sangat moto tu, so, kotornya x teruk sangat, sebab hanya abhku yang guna moto tu skg ni sepeninggalan aku ke uitm . abah just bawak moto tu ke masjid berdekatan or g pekan2 sehari ja . tapi, aku still nk basuh mto tu . yela, mesti la dia nk kasih syg dr aku merangkap tuannya kan . da lama x kena air selain ari ujan . hohoho

so ptg ni aku berazam nk basuh moto tu . mintak2 jadi . insyaAllah .
skg da pukul 18:36 . jadi kah aku nk basuh moto ??? jadi jadi .....

0 comments: