CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Lilypie

Thursday, December 25, 2008

[toilet] pitcha .

keblakangan ni aku ternotice samting ..

aku suka amek pic kat toilet ...
gilerr ah ...

tempat shetan ..
tapi chanteks gak gmba kt toilet an ? an ?

toilet klia ..

toilet promenade hotel ..
cam gila ja muka aku .. huhuh

maaf .. lupa rotate .. sila turn kapala anda :]

still dlm toilet lobby hotel ..

cik bungah

ini kakak .. not my twin .. she has her own twin .. ayoo ~

tengok tu .. kn da ckp .. gmba lam toilet chanteks ..

*wink*wink*

chanteks an ? an ? hahaha p0oji diri ..

m0od ngah stabil .. kihkih ...

sah2 nmpak toilet bowl .. isk2 ~

toilet lcct .. not nice enuf .. da lg 1 pic lbey kurang wif dis 1 .. aku letak lam entry yg sblom ni ..

teka ktna ? hahahaa ..


toilet lam plane !!! hahahahaha ~!!


tu la sdikit sebanyak pic aku lam toilet ...

lalala ~

sukanya .... hahahahahahahhahahaha ....

3 comments:

Amir' said...

euuww~~ pmnda bakul kaler biru tu~
eeii "please toss away your "tuuutt!!!" in here girls!"
huu~~ tigginya pixels dia!

Cikgu Nort said...

ermm..kalo tandas cantik,ok la...try la amik pic kat toilet x cun plak..leh? pepun,aku kagum la kesungguhan kinah promosikan tandas awam yg bersih... bagus tu...

call me kinah ;) said...

hahahhahaha cik amir .. da lak aeahan dia cmtu =DD
hee ni la nset baru .. pxel kna cunn .. ngee ~ :3

cik nort .. mekasih ats pghrgaan anda .. muhihii ~